fredag 26 juli 2013

nu är jag här

skyndat mig hem ....har precis duschat och bytt om och nu äntligen sitter jag här med datorn i knät.
idag har det varit fullt ös och jag har varit som en virvelvind hela dagen. hon som skulle ha jobbat med mig var tvungen att gå hem efter halva  dagen för att hon var inte kry och jag har varit själv o jobbat i butiken det mesta av min arbetsdag . jag lovar idag har det varit myyycket kunder och ingen lugn stund. jag hann i alla fall med en kort snabb kafferast innan hon for.....jag är såååå knäckt och kroppen bara värker.....gaaahhh ...men jag biter ihop.
kanonvarmt och soligt idag så snart ska jag ut i solen och bara sitta still har jag tänkt.
MILJONER  tack för din fina kommentar bästaste vännen ,min chokladpralin. jag blir så varm ,smälter av din ord. du är den  BÄSTASTE som finns ....har du läst din mail?.....fortsätt lämna kommentarer de är dem som ger mig styrka och energi att orka. bamsekram till dig. =)....
här är några bilder ....ha det bäst så är jag tillbaka sen igen....
på jobbet

sitter framför datorn på jobbet

fyndat smycken på rean ett armband och ett ur att ha runt halsen. men jag vill helst ha en ring om jag själv får välja...=)

Inga kommentarer: