måndag 1 april 2013

annandag påsk

och jag är vaken o uppstigen kl 07.00. tidigt en annandag men vad gör det. i dag är det jobb.
känns inte sådär jättebra men det är inget att göra åt.....jag får om inte annat träffa folk o surra.=)...vilket jag kan behöva......=)......
har sovit ganska bra i natt och vaknat som vanligt med värk.....=(....
de andra sover här är det lugnt o tyst.skönt att få avnjuta morgonakffet i lugn o ro som alltid.=)...
efter jag jobbat mina timmar så får jag hitta på nåt ,det verkar bli fint väder idag oxå....=).....
läst mitt horoskop och det låter inte så dumt ,kan bli bra detta =).....undrar vem det är som är olyckligt kär i mig. å vad jag skulle vilja veta vem denna person kan vara =) en speciell person ger mig energi att orka med dagens utmaningar. stjärnorna lyser mot mig och allt jag gör idag kommer att gå bra....mina känslor  kan överraska mig idag... idag är ingen bra dag att ta ekonomiska beslut.....
nu säger jag hej så länge......

Inga kommentarer: