torsdag 25 september 2014

Supertrött

Ledig dag och den startade jag med att tvätta lite kläder. En vän ringde och hörde om jag ville hänga med till Storheden , och efter att ha funderat några minuter så bestämde jag mig. 
Gjorde mig klar och ett tag senare påväg. 
Tandvärk har jag och efter gårdagens tandis besök så fick jag en tid nästa vecka. 2 rotfyllningar , hur kul låter det?
Nåja min ständiga otur slår till ofta.
Skickat tillbaka ett par av skorna jag hämtade ut för jag blev inte riktigt nöjd med dem.
Nåväl det blev lite shopping mest mat på Willys faktiskt  ( tankarna på tandisutgiften gnagde i mig  , därför blev det så lite shopping.) en bh , ett linne och ett par fingervantar och som sagt mat.
Kom hem , pratade i telefon , lagade mat , duschade och sen blev det vila. 
Sen for jag ut en sväng , kul att träffa dig vännen och surra lite :) , tack för energin du överför till mig.
Sen hem och jag känner mig supertrött vill bara sova , tandvärken är allt annat än lindrig nu....gaaaah .....
Jag vill göra nåt kul så jag håller mig vaken. Ring , telefon , ring....:))
Oscar är som vanligt borta inte ofta jag ser han när det är min Oscar vecka...
Nu dricka kaffe ...hej hej


Inga kommentarer: