onsdag 10 september 2014

Bra start

Å nu är jag här. En mycket behaglig bra start på den här dagen. Laddad med energi för att dra iväg på jobbet. :) har jobbat mina timmar 14.30 hade jag " full" dag och jag for hem och ställde mig i duschen. Därefter lagade mat till Oscar ( korv o makaroner ) själv åt jag en skål fil och flingor och en korvsnärt.
Trött och mycket värk som alla andra dagar. Pratat länge i telefon å så jag längtat våra långa trevliga samtal vännen :)....
Rastlös som jag är så upp på cykeln och trampade iväg till  nya Ica supermarket butik som öppnat idag ;). Bara för att se och den är riktigt fin , där kommer jag definitivt handla :).
Svängde förbi jobbet förr lite surr och där handlade jag några raw food produkter :) , har tänkt försöka äta nyttigt :).
Sen hem igen och nu har jag kokat en kopp kaffe och ska slöa lite , sen får jag se vad som händer. 
Lotto och Keno inlämnat hoppas på vinst  :).
Hej så länge

Inga kommentarer: