söndag 14 september 2014

Kväll och val

Ja nu har det blivit kväll. En h-vete tråkig dag denna lediga söndagen. Inte gjort så mycket. När jag hade hunnit spela Bingolotto , första spelet då ringde vännen och jag for ut. Tack för all hjälp att fixa min cykel , vännen :). Nu kan jag cykla några veckor till i full fart :)....
Därefter druckit kaffe och surrat. Jag surrade så mycket så jag blev ombedd att sluta surra , FÖRLÅT  jag lovar att surra mindre och lyssna mer nästa gång vi dricker kaffe.
Kollat val 2014 på TV4 en stund ikväll. Vid 21.30 var jag åter hemma har rättat min Bingolott och jäklar jag har ju vunnit :) , två nya sverigelotter.:)....
Har klivit ur duschen och sitter här i soffan lyssnar på TV4 och bloggar från min telefon. 
SD är nu Sveriges tredje största parti. Helt otroligt vad dem har ökat väljare sen förra valet.  Det blir en ny regering..... Intressant att se vad som kommer att hända med ny regering.
Undrar om kommunen har tänkt spara pengar för nu är några gatlampor  släckta här ute på gatan. Mörkare än vanligt ute nu. 
I morgon ny vecka och ny arbetsdag. Jag jobbar 10-14.30.
 Nu ska jag sluta surra , snart bädda ner mig. Sov gott

Inga kommentarer: