söndag 28 september 2014

Svammel Bingolotto och ut

Eftermiddagen då har jag mest bara svamlat och inte gjort så mycket. Vid kl 18 ringde Oscar och ville ha en tallrik mannagrynsgröt.trots att jag var slö och inte orkade så ställde jag mig vid spisen för att koka gröt till han. Han kom förbi och käkade gröt sen for han. Den här veckan ska han vara hos Roger och jag är ensam som vanligt.
Bingolotto gav mig en vinst på 100 kr:) man får vara glad för det lilla här i livet.
Efter Bingolotto ställde jag mig i en varm dusch sen på med kläder och ut en sväng. 
Kul att få lite sällskap och surra bort en stund. Tack för ditt sällskap vännen min :).
Åter hemma känner mig frusen så jag har druckit en kopp te och ätit två rostade mackor.
Sitter och ser lite tv medan jag laddar telefonen en stund.
I morgon jobb som vanligt 10-14.30...tänk så glad jag skulle bli för en kommentar el två...;)
Nu se tv så jag säger sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: