torsdag 18 september 2014

Därför

Om man är tyst för länge så vissnar tungan så därför tänkte jag passa på att " blogga " lite.
Idag är det min lediga dag då har jag grejat , tvättat , betalat räkningar och svamlat mest hela dagen.
Dagen började med en behaglig skön morgon , sen for jag ut en sväng köpte blodpalt sen hem och käka. Tvättat lite kläder och börjat läsa en ny bok och pratat läääänge i telefon :) , å så mycket vi pratat vännen , det gör vi väl snart om igen ? :)....
Nu har jag ätit macka och druckit kaffe funderar på vad jag nu ska göra... Hmm...kanske läsa min bok en stund. Det är ganska varmt ute iaf i solen. Få se om jag far ut nån sväng senare för nu känner jag mig ganska slö. Hoppas nåt kul händer ikväll :) trots att jag har megamycket värk och en förkylning som inte ger med dig så vill jag ändå göra nåt kul .... Hej så länge

Inga kommentarer: