tisdag 16 september 2014

Dagen / kvällen

Tisdagkväll och nu är jag här. Idag har jag i vanlig ordning jobbat och därefter cyklade jag hem tog en dusch bytte om och sen slappade jag , skönt att bara vara en stund när kroppen värker så mycket. 
Eftermiddag då for jag ut för att surra bort en stund. Alltid lika trevligt att surra med en god vän :) , vi träffas förhoppningsvis snart igen vännen min ;)
Åter hemma så lagade jag lite mat sen kastade jag i tvätt i maskinen ( tvättstugan var ledig ) och tog en dusch åter igen :).... Sen har jag mest bara slöat  , tråkigt. 
Jag ser väl tv om inget annat kul händer.:)
Det känns kallt ute så jag håller mig nog inomhus....
I morgon är det jobb som vanligt. Förkylningen är seg men jag hoppas den snart ger med sig. 
Nu se lite tv ....hej hej

Inga kommentarer: