måndag 8 september 2014

Jobb , tvätt och mat

Ja så har jag jobbat mina timmar.  Dagens shopping ny väska för det är klart man ska byta väska när det är ny årstid :) For hem och ner i tvättstugan för att starta maskinerna. Upp igen , duscha ner i tvättstugan upp igen , lagat mat ( potatismos och fläskkorv) . Har precis ätit och nu lite vila , är så knäckt ...
I morgon är det tisdag och jag ser fram emot kvällen :)). Morgondagens planer : jobb och sen  yoga kurs 18.15 och ca en timme framåt och sen vill jag jättegärna ( måste ) träffa dig vännen min , hoppas du har tid och ork :)).
Ikväll har jag inga planer , det blir nog bara slöa , vila och ladda inför morgondagen.då kanske min förkylning är på återgång :)....men med min otur så kanske den är värre ....
Ha det bäst ....

Inga kommentarer: