torsdag 6 januari 2011

tog lite sovmorgon


och klev upp 08.50. blev att va uppe sent i natt (00.30) sen tog det ju nån timme att somna p g a värken så jag läste min nya bok somnade nog vid 02.00.....då har jag vaknat lite då o då tidigare i morse ,men inte orkat upp. har en hemsk värk idag .....=(

nu sitter jag här och dricker min första kopp morgonkaffe tvn surrar i bakgrunden och tvättmaskinen är startad. de andra sover än ,ganska lugnt o skönt.

trettondagjul ,en helgdag och inget speciellt inplanerat så jag tar dagen som den kommer och hoppas den blir positiv.

-13.4 grader kallt ute och snö ,det kan kallas för "blida" efter den hemska kyla som vi haft hur länge som helst.

trettondagsafton i går och vi var bort till ett par kompisar en stund sen åkte vi hem. jag o oscar var hemma stor del av kvällen medan roger o anton var borta. vi hängde framför tvn såg både göta kanal 2 och sen snuten i hollywood på tv4.

nu ska jag hämta mer kaffe i köket ....ha de....

Inga kommentarer: