söndag 16 januari 2011

gomorron snöiga söndag

.....vakande vid 07.00 låg kvar och somnade om efter ett tag och klev upp 09.30 sent för att vara mig. känns som att man sovit bort stor del av dagen. idag är det varmare typ -12.4 grader och det snöar ganska mycket. klockan är snart 10.15 oscar har klivit upp de andra sover än.....jag har hunnit få i mig lite kaffe och tv4 surrar i bakgrunden , nyhetsmorgon.
mina planer för den här snöiga söndagen ,diverse sysslor hemma ,ut på nån prommis ,vila ....och laga mat nögges jag ju jära...=) ...vad det blir till söndagsmiddag berättar jag senare eftersom jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska bjuda på.
la mig vid kl 23 i går och läste....klockan var strax efter 01.00 då jag läst ut boken ,men jag har några olästa böcker så jag öppnade bara nästa bok o började läsa ,men bara nån sida då tyckte jag det var dax att släcka lampan och försöka sova.....snart ska jag dricka min andra kopp kaffe denna morgon. tack för din kommentar anonym=)....ha en bra söndag/tingeling

Inga kommentarer: