lördag 1 januari 2011

110101











en ny morgon och ett helt nytt år =) hoppas detta år ska bli bra och innehålla många positiva saker o lycka. =).
det gamla året var inte mitt bästa år i livet ,det hände en hel del ,ett prövningens år ,en kort sammanfattning.
i går vid 17 käkade vi nyårs middag jag ,roger o oscar medan anton låg o sov....ja ni läste rätt anton sov hela dagen och klev upp ca 19 tiden i går......han är sannerligen en ungdom=). vi käkade efterrätt då anton käkade sin middag.
pojkarna ville åka till min bror o hans sambo och eftersom det var nyårsafton fick dem bestämma. vi var där ett par timmar innan vi åkte hem strax efter 22.
när vi kom hem var jag trött och hade fortfarande värk så jag bäddade ner mig starx efter 23 och precis när jag höll å somna blev jag väckt av oscar som surrade, precis somnat om då vaknade jag av att det var en massa fyrverkeri ute ...hmm....lika bäst att kliva upp.
vid 00.30 gjorde jag ett försök att somna och jag lyckades somna ,vaknade bara till då anton vi 01.30 kom hem. lite sovmorgon har jag tagit mig o klev upp 08.55, med fortfarande mycke värk
har druckit första kopp kaffe denna morgon och grubblar på vad jag ska göra denna lördag.....
lottot är inlämnat och nu hoppas jag på att nya året börjar med att ge mig en stor vinst=)...ha de.../tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

god morgon på det nya året man är lite seg idag ska jag ju på bröllop sen idag ska bli kul att träffa jonte det va länge sen jag gjorde det måste komma ihåg lottot också hoppas det här blir ett lyckligt o roligt år hör av mej sen ikväll kram på er

annelie sa...

hej=) så du överlevde nyårsafton och redo för ett nytt år med nya utmaningar mm....kenot inlämnat för tre dagar framåt och en frispel rad ...hoppas vi vinner =). ha en trevligf dag på bröllopet kram