fredag 31 december 2010

årets sista morgon

klockan är närmare 10 och jag har tvingat mig själv till att ha sovmorgon klev upp 09.15...ootroligt länge jag sovit. men som vanligt vaknat tidigt och somnat om flera ggr denna morgon. har såååå j-kla mycket värk så jag vill bara försvinna....snyft.
jag som hade hoppats på en dag med mindre värk för att orka stå ett längre tag vid spisen denna nyårsafton. jaja....jag får bita i hop och göra så gott jag kan.
sitter här med kaffe kopp nummer två sen jag klev upp ,de andra sover ännu och jag lyssnar lite på tv4 nyheterna medan jag knapprar på tangenterna.
vad som händer i kväll har vi inte riktigt bestämt, men äta hemma en god middag och efterrätt blir det iaf och efter det får vi se......ha ett riktigt gott slut på detta år .../tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År!!!!!

annelie sa...

gott nytt år=)