lördag 11 december 2010

julshopping




kom hem för en timme sen och har fått i mig kaffe.


det känns skönt att va hemma. men nu är flera julklappar till pojkarna inhandlade..puh...nu bara några små kvar att köpa....


jag handlade lite åt mig själv oxå =). kunde inte låta bli när jag gick in på gina tricot.


så det blev : tunika ,tights ,top ,linne o tröja =)


sen gick vi vidare på andra affärer där köpte jag lite underkläder ,sjal ,mössa o handskar ,hoodjacka o kjol.=)


roger köpte några tröjor till sig själv.


vi var in på clas ohlsson och jag hittade en så fin väckarklocka som jag bara var tvungen köpa =).


idag är en kall dag runt -20 grader och nu blir det att hålla sig inomhus o vila.


hoppas din dag varit bra L. håller tummarna att vi vinner på kenot ikväll och även att jag tar hem drömvinsten på lottot.. =).....


hej så länge /kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ingen vinst fina saker du köpt måste kolla dom sen ha ha tråkig kväll bara kallt hör av mej sen

annelie sa...

hej! jo jag hittar alltid så fina saker =)ja nog kan du få se dem =)en tråkig kväll och kyligt ute.ser fram emot morgondagen. ok hör av dig