onsdag 29 december 2010

onsdagkväll


hemma i tv soffan. ruskigt kallt ute hela dagen. det sas vara kallast här i hela sverige. vi bor på i en kallhåla. tack o lov har det blivit varmare ute nu.

har iaf varit ut i kylan några ggr idag ,men då åkt bil.=) nu ikväll är det bara jag roger o anton hemma oscar sover hos kompis. anton är hemma för att han ska följa roger på jobbet i morgon och försöka vända tillbaka på dygnet. för nu har det sova på dagarna och vaken på nätterna....ungar ungar säger jag bara.

alltså egen tid i morgon för min del och det ser jag fram emot.=)

ingen vinst på kenot i kväll ,men 4 rätt på lotto som gav 21 kr=).det var årets sista lottodragning nästa dragning är på det nya året.

anton sitter o spelar guitar hero på deras nya xbox jag köpte åt dem idag. helt nytt är det dock inte men för dem är de det.ska gå o se om han fixar att spela gitarr haha....morsan kanske måste visa hur det ska gå till ....ha det bäst /tingeling

Inga kommentarer: