lördag 25 december 2010

gomorron och ...
















god fortsättning =). juldagen 2010. här sitter jag och knapprar på tangenterna o lyssnar på tv4 nyheterna. inte alla delar av världen har en lugn o fridefull jul.
jag har hällt i mig första koppen morgonkaffe och snart är kopp nr två uppdrucken. gott med kaffe=)....och snus.
lugnt o skönt på morgon anton är inte hemma o de andra sover. de andra åker till rogers föräldrar och jag får egen tid hemma ,då ska jag vila min värkande kropp.
jag vaknade tidigt som vanligt men somnade om och klev upp 08.40 kunde inte sova längre för värken är outhärdig nu.....=(.
lördag och idag måste jag lämna in lotto för att ha chans på drömvinsten=) ,vilket jag fortfarande hoppas på att vinna. kenot går inget bra nu.....ska dricka kaffe nu...
här får ni se lite bilder av vår jul hemma. god fortsättning /tingeling

3 kommentarer:

Anonym sa...

det godaste på jul bordet var din janssons du borde sälja under jul du skulle sälja hur mycke som helst han hadde köpt coops sillsallad bara jävla vatten i den tur att det fanns din janssons tack

annelie sa...

tack för komplimangerna min vän. hade du bara sagt att du velat ha sillsallad hade jag gjort till dig oxå.du smakade ju och tyckte sallaten blev god eller hur?. om jag sett att det var du hade jag vnkat till dig ikväll,men du vet att jag kan va stenblind haha...ha det bra

annelie sa...

kanske borde jag börja laga mat på beställning haha....