torsdag 30 december 2010

torsdag


och jag vaknade 05.30 klev upp 06.30 värken gjorde det omöjligt att ligga kvar o försöka sova och kaffesuget kom smygande. kokade en kopp kaffe o satte mig i soffan slog igång tvn för att höra lite nyheter. en lugn o skön morgon. oscar har sovit hos kompis och dem skulle i väg på ishallen ,jag ringde vid 10 han var trött o han skulle ringa när han vaknat ,än har han inte ringt och han svarar inte i telefon. nåväl han, förmodar jag åker skridskor.

anton for o följde roger på jobbet. jag ringde och fick då veta att roger skulle jobba till 14 idag efter det kommer dem hem och då blir det att fara ut o handla inför morgondagen.

idag har jag bla vilat min värkande kropp ,tvättat kläder ,diskat undan o sett sex in the city 2 ,bra film. skönt att bara koppla av och se film.

det har blivit mängder med kaffe denna dag liksom de flesta andra dagarna ,men jag skulle nog behöva äta mat ....men är inte hungrig och väntar nog till sen i kväll tror jag.

nu ska jag dricka kaffe hej hej.....

Inga kommentarer: