tisdag 21 december 2010

ja ser det snöar.....

så även denna dag....å va less jag blir. -13 grader idag. första lovdagen för pojkarna och oscar sover ännu. i natt 00.40 hörde jag tassande små fötter ,jag gick upp för att se och mötte oscar i köket jag ledde han tillbaka i sängen (han gick i sömnen). jag hade inte hunnit somna och även om jag hade somnat så vaknar jag för det mesta av minsta ljud och det kan ju va en fördel.
anton sover inte hemma.
jag blev väckt av väckarn kl 07.00 ,tycker det är skönt att vakna o kliva upp i tid då jag ska på massage kl 09.20. jag har druckit mitt morgonkaffe och har piggnat till.
efter massagen har jag inget planerat annat än va hemma och göra diverse sysslor ,de jag orkar med med denna värk som inte ger med sig...grr....
sen i kväll ska vi till sjukan. roger ska magnetröntga sin rygg.
sitter här o grubblar på lite av varje ......undrar vad jag ska göra för att få tillbaka min lust att blogga , som jag sa i går är i en "bloggsvacka". ....nu ska jag surfa vidare ha en fin dag /tingeling

Inga kommentarer: