tisdag 14 december 2010

julgranen är framme

nu är det kväll och det är kallt ute fortfarande...brr...
under dagen har jag bara varit inomhus tvättat, hängt tvätt diskat undan o lagat mat.
dagens middag : köttfärssås o makaroner. jag har som alltid tränat och vilat min värkande kropp hela förmiddagen var jag riktigt slö.
pojkarna kom hem från skolan och vi käkade sen blev det lite mer vila. roger kom hem och vi for i väg o handlade ,kylen behövdes fylla upp lite. åter hemma igen så fick jag hjälp med att klä julgranen och det känns lite mer jul nu.=) saknar att bo i hus ,det blir liksom en annan känsla att bo i eget hus och mer julpyntat.
resten av kvällen har jag mest slöat o sett på tv (i form med anna anka). nu visas en ny serie i fem delar på tv3 (deep) ,verkar bra så jag ska snart koncentrera mig på tvn.
tyvvärr ingen kenovinst ikväll. nu hoppas jag på en stor vinst på lotto i morgon. ha en bra kväll ,sov så gott

Inga kommentarer: