lördag 4 december 2010

lördagkväll hemma


kvällen har jag tillbringat hemma framför tvn . här händer det inte mycket . roger o oscar är också hemma. har bl a sett så mycket bättre på tv4 ,under tiden har jag surrat med en tjurig oscar....han är i en jobbig trotsålder (11 år). hoppas trotsåldern avtar snart ,för det är inte alls kul att ha en herr tvärtemot inneboende.

nu har det blivit kallare -17 grader och det känns bra att va inomhus i värmen.

ikväll har jag vunnit ingen drömvinst, men 10 kr på kenot och 27 kr på lotto....varför kan aldrig jag få prova vinna drömvinsten ? =).

nu har jag tagit en dusch och ska fortsätta slappa innan jag bäddar ner mig o läser....sov gott



2 kommentarer:

Anonym sa...

inge främman i duschen eller menade du det baka ha ha

annelie sa...

???....vad och var har du läst?