torsdag 9 december 2010

handla ragga o tv

pojkarna o roger har varit borta hela dagen. anton kom hem först av alla starx före 4 senare kom roger strax efter halv 6 och sist kom oscar hem från en kompis starx efter 8.
jag har gjort lite nytta ,tränat ,vilat o lagat mat. dagens middag : plättar och matrester från i går.
när roger ätit och druckit kaffe så fick jag skjuts ut för att handla hem lite mat för som vanligt gapade kylen tom.
innan vi åkte hem körde han en ragg.
eftersom det är bitande kallt ute så har jag inte tagit nån promenad ,har tränat inomhus istället.
efter vi handlat o raggat så har jag bara varit hemma o slöat o sett på robinsson på tv4.
bara anton kommer hem så ska jag bädda ner mig börjar känna mig lite trött.
kliver upp tidigt i morgon med pojkarna som ska till skolan.
känns bra att det är helg i morgon.
kvällens keno....5 kr vinst......
nu ska jag se lite tv ....
sov så gott

Inga kommentarer: