söndag 5 december 2010

2:a advent


...det har varit en helt okej söndag. jag har tillbringat ca tre timmar ensam medan resten av familjen varit borta. jag har njutit och rått om mig själv.

jag har gjort lite nytta efter att jag rått om mig själv största delen av min egen tid.

diskat undan ,tvättat kläder och lagat mat. dagens middag : pasta carbonara. själv har jag ätit en tallrik fil o startflingor och ett kokt ägg.

nu slöar jag bara och vilar min värkande kropp och ser på tv.

roger har kommit hem ,ätit och nu hänger han tvätt. oscar och hans kompis är också hemma , dem sitter vid oscars dator. anton kommer hem på ett tag då är det ganska fullt hus.

det är fortfarande jättekallt det känns inte lockande att ta en promenad så jag stannar inne och promenerar i morgon i stället.

nu ska jag spela keno ,återkommer senare.....

Inga kommentarer: