torsdag 2 december 2010

det funkar nu

nu funkar mitt internet precis alldeles perfekt efter ett par dagar utan internet och nu är jag lättad och HAPPY =). är jag beroende el ej? ...jooo jag är nog ganska beroende men det finns annat jag oxå är beroende av =).
jag har varit ut på svenska spel för att spela keno och till min förvåning hade jag vunnit på lottot i går kväll 5 rätt och det gav 121 kr...=).
den här dagen har varit underbar ,helt perfekt. trots värk kan jag va positiv ,bra va? haha....
roger har varit borta i luleå för att göra ärrenden heeeela dagen och jag har haft en lugn o skön dag hemma och njutit. han kom hem strax efter 16 och jag skickade ut han och köpa pizza.
dagens middag blev pizza ,gott ? nja....vanlig husmankost är godast och nyttigast men orken fanns inte till att stå vid spisen och sen så ville jag ju sitta vid datorn lite ......
nu fattas en kopp kaffe ,har jag tur och frågar snällt kanske nån serverar mig och jag kan sitta kvar framför datorn. ......
återkommer senare i kväll ha det bäst /kram

Inga kommentarer: