torsdag 30 december 2010

miljonbingo kväll

....tyvärr ingen vinst ....som vanligt med andra ord. å va less jag blir. keno är också ooomöjligt att vinna på......
jag ,roger o anton for ut för att handla mat inför morgondagen ,faktiskt inte värst mycket folk ute strax efter kl17....gick hyffsat fort att komma sig från affären.
kvällen har varit lugn har bara suttit o tråkat framför tvn och som sagt spelat bingo.anton är med kompis oscar o roger spelar tv spel och jag sitter här och försöker få ner några rader.
var trevligt att få se dig idag L ,du såg levande ut =). hoppas du klarar dig med snus till det nya året. hoppas du fått vinna på dina miljonbingolotter.=).
kylan har återvänt i kväll och nu är det -22.2 grader. det kan ändras fort för tidigare i dag var det varmare och snöade.
idag har det varit en dag med mycket värk och jag har försökt vila mycke i morgon är en ny dag och förhoppningsvis är värken lindrigare då. nu ska jag se lite tv ,ha det bra /tingeling

Inga kommentarer: