torsdag 23 december 2010

ja då var dagen före här

och jag hade sovmorgon och vaknade strax efter 08.30. egentlgien har jag inte tid med sovmorgon .....just idag.....måste laga MAT och innan fara ut på byn och handla diverse saker och nån julklapp , ,men sen är det köpstopp av julklappar för detta år.......potatisen till sillsalladen har jag sköljt och den kokar på spisen.
beställningen av janssons ska snart göras ,din janssons blir klar och jag slår en signal när den kan hämtas under dagen L. så efter min första kopp kaffe är det dax att skala lite potatis =)sen blir det att trilla köttbullar och griljera skinkan , idag är det ganska fullt upp. I kväll blir det tvkväll framför bingolotto......känn ingen julstress nu ,man hinner nog göra det som ska göras. ha det bra /tingeling

Inga kommentarer: