torsdag 16 december 2010

ger upp..


för idag och drar täcket över huvudet. i morgon är en ny dag. det snöar fortfarande och jag tror jag vaknar o ser snön falla oxå i morgon.vilket j-vla väder.

jag har haft egen tid ikväll ,lugnt o skönt. roger o anton har varit upp till b-träsk och skottat snö medan oscar åkt slalom.

oscar förtjänade att få tillbringa kvällen i backen för han har gjort ett enormt bra jobb idag med hemläxan. han satt koncentrerad och färdigställde läxan i 2.5 timmar....vilket är helt otroligt....jag är mäkta imponerad.

oscar har somnat o vi andra sitter vid varsin dator. jag ska snart lämna datorn för att uppsöka sängen ,känner mig så uttråkad o hoppas på en kuligare dag i morgon =)

kvällens keno gav jag o L en vinst på 20 kr. mina rader gav ingenting.......

sov så gott o dröm sött .../tingeling


Inga kommentarer: