onsdag 15 december 2010

en promenad i snön

jag o oscar blev ensam kvar hemma de andra två åkte upp till garaget. oscar sa mamma jag är sötsugen vi har inget gott hemma och som den snälla lilla mamma jag är sa jag: då du pluggat glosorna kan vi gå ut en promenad till konsum och se om du hittar nå du vill ha. det blev en kort promenad i snön.
han hittade en yoghurt o en fruxo påse. jag såg marabou vinter vit chokladkaka och eftersom jag är svag för marabou's sortiment så köpte jag en sån =).jag har tryckt i mig några bitar och känner bara huvva varför kan jag inte låta bli en massa kalorier. o jag o anton ska försöka leva sunt o inte äta godis. men från o med nu är det strängt förbjudet med godis o fika ett par dagar framåt iaf.
nu har jag gjort lite sit ups och de övningar som jag ska göra för mina axlar o rygg var dag.
kvällens tv program bonde söker fru och då var både jag o oscar bänkade i soffan. har vilat en hel del denna dag för värken har varit jobbig idag orkar knappt hålla upp höger arm ,axel o nacke värker.
20 kr på kenot vann vi ikväll L. =)...jag vann 26 kr på lottot ikväll =)
nu blir det lite tv innan jag lägger mig. sov gott dröm sött

Inga kommentarer: