onsdag 29 december 2010

har lagt in




fyndat på rean=)


min nya kokbok=)
..fler bilder i datorn från de sista dagarna. och nu kan jag passa på att visa lite bilder här.=)
fick inte många julklappar denna jul ,(har nog inte varit riktigt snäll) den finaste klappen jag fick var en ny kokbok som anton gav mig.(halvåtta hos mig). efterosm det är mellandagsrea har jag ju shoppat en del som ni ser här.=)
idag är en sån där inomhusdag det är sååå kallt fortfarande ,men det skulle bli lite varmare under dagen iaf. i vilket fall som helst så måste jag ut o lämna in både lotto o keno idag.
glömde äta ordentligt i går.....så det måste jag försöka komma i håg att göra idag...=) maten glöms oftast bort för min del om jag har annat att göra. ungarna däremot tjatar jag på att äta hela tiden praktiskt taget.
eftersom jag har mycke värk idag ska jag oxå som alla dagar, träna. hej på ett tag....



Inga kommentarer: