söndag 12 december 2010

3:a advent fikabröd o bingolotto







och idag har jag haft egen tid vilket jag tycker om ingen som surrar. jag har bakat en kaka och chokladsnitt och sen var det bara vila en stund....värken hindrar mig från att göra mycket som jag tycker om att fördriva tiden med...snyft.



roger o oscar kom hem en stund sen for dem bort igen (haft mycket egen tid ) . då passade jag på att grädda en ugnspannkaka.



min bror o hans sambo kom o hälsade på och vilken tur dem hade att jag hade nybakt fikabröd.



strax före 19 for dem och det var dax att placera sig i soffan för att spela bingolotto.



vinsten på kvällens bingolott ,en ny bingolott ...haha...alltid nått...



jag lämnade tvn när jag vunnit för att diska undan och efter det tog jag en dusch.



just nu är oscar väldigt billig .....en trotsig elvaåring är inte alls kul. han testar mitt tålamod till bristningsgränsen och sen har han en storebror som inte är sen med att reta han.



just nu vill jag bara emigrera till en lugnare plats.



nåja snart kanske dem går o lägger sig och jag får lite lugn o ro o se tv innan jag bäddar ner mig. ha det så bra /tingeling



Inga kommentarer: