onsdag 15 december 2010

promenader i kylan

även idag är det riktigt kallt. på morgon skickade jag i väg pojkarna till skolan för att sedan njuta av egen tid och jag har varit ganska slö idag och sovit en liten stund. jag har såå mycket värk. tog en promenad till kiosken för att lämna in lotto och sen hem igen för huvva va kallt då strax efter 12 var det -20 grader.
oscar kom hem från skolan runt 13.30 och nu är han på ishallen o åker skridskor. han verkligen gillar det eftersom han kånkar o bär sin utrustning ända dit o hem igen. jag följde med och gick dit med han och sen gick jag hem nu är det lite varmare runt -15 grader. nu ska jag vila min värkande kropp ,till middag idag blir det att värma upp matrester ,nångång kan jag ju få slippa stå vid spisen.
nu ska jag kolla recept på julgodis =)....hej hej

Inga kommentarer: