måndag 6 december 2010

en hektisk dag


morgon började tidigt som jag nämde i mitt föregående inlägg.

efter en del kaffe gjorde jag mig klar för dagen.

innan det var dags för dagens måsten hade jag en avkopplande stund hemma. när klockan närmade sig 10 for jag så i väg till frissan nu är mitt hår nyklippt o fräscht. efter det så promenerade jag hem. sen åkte vi förbi en kompis för att säga hej och sen hem igen. när klockan var runt 13 skickade jag roger att hämta oscar och följa med han till frissan så även han är nyklippt och fin i håret.=) medan jag hann koppla av en stund innan det var dags för att bege sig och få massage kl 13.50.

efter massagen gick jag hem o när jag kom hem tjatade pojkarna om mat ,det enda jag kunde hitta på att laga och som gick fort var en risgrynsgröt. vi åt sen var det dags att fara på utvecklingssamtal med oscar på skolan. medan jag o oscar var där så handlade roger o anton.

jag hann hem och var hemma 1.5 timme då var det dags att fara i väg på myskväll med oriflame.

syrran raggade upp mig och vi for dit. när klockan var närmare 20.30 och jag hade beställt produkter för 237 kr , kom roger o hämtade mig jag var less, trött och ville hem för att ta en dusch o sätta mig ner o se hollywood fruar på tv3.

nu slappar jag bara i soffan och lyssnar lite på tv4 nyheterna. pojkarna har lagt sig o roger sitter vid sin dator.

en fullspäckad dag med några ljusglimtar =). har ändå hunnit koppla av lite mellan alla dagens måsten.

ikväll när jag kom hem kollade jag kenot och hoppades att jag skulle ha vunnit ,men ingen vinst....

ha det bäst sov gott o dröm sött /kram


Inga kommentarer: