fredag 3 december 2010

fredagen har blivit kväll


har pysslat o sånt som jag orkat sen har jag vilat min värkande kropp en hel del faktiskt. har varit o gratulerat min kompis och fick smaka god smörgåstårta och lämna en present som hoppas blev uppskattad =). sen har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket.

bror min har varit o hälsat på oscar har haft främmande.min bror for och i samma veva for oscar bort till sin kompis. när klockan blev 20 började idol.....=) ,hejja jay vilken show i kväll.....

precis när det börjat ringde oscar o ville hämtas och anton kom hem med kompis och för ett tag sen for dem härifrån. kul att anton tar med sig sina kompisar hem o hälsar på =).

nu är det åter tyst här hemma oscar har lagt sig, jag sitter här o roger sitter vid sin dator.snart lika bäst att bädda ner mig o läsa en stund innan jag stänger mina två blå.

tack för din kommentar anonym ,ja visst är dem fina mina nya julgardiner =).

i morgon är det lördag och lottot ska lämnas in och kenot likaså. kenot ikväll gav ingen vinst....=(

i stort sett har dagen varit helt okej så tack o hej från mig. sov så gott /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

god morgon härligt med lördag robin for o fiska kl 7 00 orka int följa med ha ha har ju blivit gammal nu tack för titten o presenten både den på dan o på kvällen den på dan var finare