måndag 20 december 2010

va gör jag här?


.....ja de tankarna har börjat ploppa upp i min hjärna de sista dagarna. det verkar va tomt här ,inga kommentarer ....boooring=(.
har hamnat i en "bloggsvacka" tror jag. ska ändå försöka kluttra ner några rader om inte annat frö mig själv. om jag fick ideer och piffa upp min blogg med intressanta inlägg o innehåll ,som det är nu känns det enformigt.=(
idag har det varit kyligt hela dagen. men jag gick ut en sväng för jag kände mig instängd och behövde få samla mina tankar och det gör jag bäst när jag vandrar ute.
det blev en kort promenad för huvva jag frös ootroligt mycket om mina fingrar så när jag kom in försökte jag tina upp fingrarna under hett vatten och herrejävlar så ont det gjorde. jag kan upplysa om att jag har fortfarande bortdomnade fingertoppar ,röda ej vita fingertoppar. det kanske är ett bra tecken vad vet jag annat än att det känns odd.
nåja efter ett par timmar tog jag mig en promenad ut på byn för att handla lite "tjafs" julklappar till pojkarna. tror aldrig jag blir klar för det är ju så kul att köpa julklappar =).
hemma igen strax före 19 och har bara slöat och sett tv ,det är måndag och hollywood fruar =).
roger o oscar for upp till garaget och kvar hemma var jag ,bara en liten stund för sen kom anton o hans kompisgäng hem och surrade en stund.lagomt till hollywood fruar började så blev jag åter ensam och kunde se hela programmet utan att bli störd av surr.=)
nu kom roger o oscar hem och jag ska fortsätta se lite tv innan jag bäddar ner mig. ska kliva upp ganska tidigt i morgon för att gå på massage. kvällens keno gav inget .....som vanligt hmm....nu säger jag bara en sak sov gott /tingeling

Inga kommentarer: