fredag 10 december 2010

idol o skinkmackor


kvällsmackorna med julskinka o rödbetssallad och ett glas vatten





nu har idolshowen varit och jag väntar med spänning på resultatet av idol 2010 som börjar klockan 22.25.


roger o pojkarna är inte hemma ,har tillbringat denna fredagkväll ensam hemma i tv soffan och jag har käkat goda mackor och druckit vatten och nu har jag en kopp kaffe framför mig.


mätarn visar -23.5...brr..


i eftermiddag tog jag en rask promenad på kiosken för att lämna in lotto o keno. kenovinsten i kväll ...20 kr....


det blir att va vaken nån timme till iaf innan jag bäddar ner mig. i morgon ska jag kliva upp tidigt för då är det julshopping i lulstan. känns inte speciellt kul men det är ett måste.


inga julklappar är inköpta och nu är det bara två veckor till jul så det är bara fara i väg o springa i affärerna.


nu ska jag se lite tvnyheter o dricka mitt kaffe. ha en bra kväll/ tingeling


Inga kommentarer: