torsdag 2 december 2010

torsdag

och klockan är praktiskt taget lunch. här sitter jag vid datorn ,tyvärr inte min egen....snyft.under dagen ska jag få i gång hemma bredbandet el rättare sagt adsl. väntar på att få uppgifter till nya abonnemanget så att jag kan färdigställa allt och använda min egen rosa lilla dator....huvva så tragiskt att inte ha tillgång till den.mobila bredbandet funkar väl hyffsat bra på roger dator och nu medan han är borta kan jag låna datorn hans en liten stund.
det är dag två i december och ett kanonfint väder ute så jag ska ta en promenad då jag kan hämta internet uppgifterna och sen ta datorn o rotern med mig och lämna in den för att fixa till det. håller tummarna att innan det är kväll ska allt va i ordning.
idag har jag haft en behaglig morgon trots värken och nu ska jag vila en stund framför tvn i soffan....hej så länge......

Inga kommentarer: