fredag 10 december 2010

mitt på dagen

fredag och klockan är mitt på dagen. här sitter jag ensam i soffan och hör tvn i bakgrunden medan jag trycker på tangenterna.
pojkarna är skolan roger jobbar ,lugnt o skönt. eftersom jag vaknat sååå tidigt på morgon somnade jag en stund på soffan.
nu känner jag mig verkligen ensam skulle va kul om en god vän slog en signal...=)
en kall fredag är det -16.9 grader nu men i morse var det än mer -23.2 grader...brr....tror jag håller mig inomhus.
jag har nyss druckit en mugg te ,kaffe har jag redan hällt i mig på morgon så lite variation skadar inte =)
nu ska jag se lite tv och vänta på att telefon ringer =)....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen nu kom jag hem äntligen vilken dag man ska aldrig planera nå ha ha hoppas du får en fin helg o hör av dej om din vän vitberget piteå luleå älvsbyn vicken sväng va

annelie sa...

hej vännen ! alltid lika kul att höra av dig.det är tydligt att man inte ska planera nåt för det blir inte alltid som man tänkt. hoppas du får en fin helg du också. ja vilken jobbig arbetsdag du haft. nu får du vila så du orkar jobba i veckan =)jag hör av mig och det får du också göra. ha det gott