torsdag 16 december 2010

eftermiddag


och nu är det mörkt ute och det snöar o blåser fortfarande. jag har varit ut på byn för att möta upp oscar efter skolan och lämna in kenot, hoppas vi vinner i kväll L. =).passade på att samtidigt lämna in lördagens lotto =) jag hade en vinst på 26 kr sen i går.

jag har nu även spelat två keno 6 och ser fram emot att få vinna ,tänk inte dumt om man fått in en full pott på åtminstone en rad ,det skulle ge 11 lakan =), en fin julklappspeng.

känner mig trött o slö idag och ont har jag. inte den bästa dagen idag.

hoppas morgondagen blir en full pott ,ser fram emot morgondagen redan nu =).

har tänkt vila lite innan det är dax att börja med middagen ,men oscar vill ha hjälp med sin skrivläxa som ska lämnas in i morgon så jag kanske får vänta med att vila........................

kvällen kommer jag förhoppningsvis tillbringa hemma och bara slöa för nåt annat har jag ingen ork eller lust att göra ....som det känns nu iaf.....

nu ska jag koppla av ett par minuter .....so long / ting


Inga kommentarer: