lördag 4 december 2010

gomorron lördag


.....eftersom jag sovit o vaknat flera gånger i natt så har jag haft sovmorgon blev förvånad när jag slog upp mina två blå 09.33....sovit bort hela dagen känns det som....

-16.3 grader ute ...brrr..kallt....

planer för dagen: dricka kaffe ,ta en dusch o lämna in lotto sen får jag se vad som händer.

anonym: så BRA att du tyckte om presenterna , den första var superfin tycker jag också =).inte är du gammal , du är fortfarande ung o viril =)man är inte gamlare än man gör sig. snart är det min tur att bli ett år äldre....huvva...=)det är underbart med helg och bara få slappa.

glöm inte lämna in lottot o håll tummarna på att det blir en vinst =)

nu har jag tömt första kopp kaffe ....behöver nog en kopp till...

åtekommer senare..../ting





Inga kommentarer: