torsdag 13 januari 2011

bitterfittan

.....å nej jag tror en sån där bitterfitta har flyttat in i min kropp ....sååå bitter negativ ....inte bra hon infekterar hela mig.....jag vill inte ha en bitterfitta inom mig ,jag vill inte bli en sån ,det är inte jag........men vad ska jag göra?.....har tappat en stor del av glädje som funnits hos mig ,varför? .....är det möjligt att man kan bli bitter av att va sjukskriven med värk som håller på att förgöra en? en stor glädjedödare är denna "häxjakt" som förekommer från olika håll ,känns som att man inte blir trodd på. är du verkligen så dålig som du säger , vad kan du utföra? .....och många andra nedvärderande frågor får man.
det enda jag vill är att få må bra ,så bra det bara går ,jag vill oxå känna mig värd mer än lort jag vill kunna njuta av livet fullt ut ,jag vill definitivt inte bli den bitterfitta som håller på att överta mig.....
tänka possitivt ...ja jag försöker va den spralliga tjej som jag alltid varit med ett stor leende på läpparna och alltid nära till ett gott skratt. men jag kan erkänna att det är inte lätt när man går omkring med denna ständiga värk dygnet runt ,men tro mig jag gör mitt bästa .....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att ha ont och bli ifrågasatt av F-kassa,doktor, på jobbet och ibland oxå av vänner, är dubbel smärta.
Ge aldrig upp. kanske dax för studier,eller annat som intresserar dig.

annelie sa...

tack för din kommentar =) ibland känns det tröstlöst tur att jag är ganska tjurig.ja jag får väl se hur framtiden kommer att se ut...