söndag 2 januari 2011

äntligen en lugn stund

...nu har jag gjort det som skulle göras denna dag och jag kan pusta ut ....puh....
vid 16 tog jag med mig bärhjälp och for i väg på affären. sen raka vägen hem för att börja baka smörgåstårta ,hade inte tid vänta på att få hjälp. när jag nästan bara hade kvar garneringen då kom min bror sambo och ett av hennes barn och vi färdade tårtan. hoppas hoppas verkligen att jag lyckats göra en smarrig tårta nu.....=)
ja det är bara vänta o se i morgon om den är ätbar=). kul att göra smörgåstårta ,speciellt garnera är kul=).
vi har alltså haft främmande ett par timmar och nu är det skönt att ha duschat och bara slappa framför tvn resten av kvällen....undrar nu bara när pojakrna behagar komma hem.....inte alltför sent hoppas jag.
har kollat kvällens keno och 10 kr i vinst ....haha.....det tar sig banne mig.....nu ska jag se en film under toscanas sol på femman .ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: