måndag 17 januari 2011

måndageftermiddag

. i morse följde jag oscar en bit till skolan sen skickade han hem mig och gick resten av vägen själv. när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade o sov ca 1.5 timme.
kl 11 massage sen hem för att prova skura lite golv ( det räckte med några få minuter för att känna att det var alldeles nog). sen vila o ha en lugn o skön stund. det är bara passa på medan pojkarna är i skolan.
13.30 gick jag ut en promenad och lämnade in kenot ,hoppas det blir en vinst nu ,det är verkligen på tiden eller hur L ? =) efter det gick jag hem och oscar kom hem en stund med en kompis. jag fick upp ett il att baka en kaka så jag rörde i hop och gräddade en silviakaka och medan den var i ugnen rörde jag ihop en kladdkaka ,nu har jag varit duktig ,men huvva sån j-vla värk jag har nuuu.....varför ska jag va ofärdig inget klara av ? det är jobbigt att inte kunna orka göra sånt jag alltid gjort så mycket förr ........jag är verkligen hämmad i mitt liv det kan göra mig otroligt ledsen emellanåt.
nu är oscar på ishallen o jag vilar i soffan ....hej så länge......

Inga kommentarer: