fredag 14 januari 2011

skagen, kycklingbaguetter o lets dance

....nu är det lets dance resultatet ,undra vem som åker ut i kväll. måste erkänna att jag bara sett halva programmet ,surfade på nätet första timmen av programmet. kan sitta o se det om jag inte har annat att göra. fick med mig bärhjälp och kunde handla o fylla upp kylskåpet och jag lovar det blev lite extra gott till pojkarna.
oscar ville ha kycklingbaguetter och anton gillar skagen ,snälla mamma har gjort baguetter denna kväll. en kyckling till oscar och nu för en stund sen när roger o anton kom hem så gjorde jag skagen baguetter till dem. själv har jag inte ätit nån. jag gjorde mig en äggmacka och kokade en kopp the.
jag och oscar har haft en tv o datakväll hemma medan roger o anton varit upp till garaget. kvällens keno gav ingen vinst...hmm.....det är riktigt omöjligt att kunna vinna ,hur ska man bära sig åt? det är inte annat än att hoppas på en vinst på v75 ,lotto och keno i morgon.
nu har det blivit ännu kallare -26.4.......skönt att va inomhus. nu säger jag hej så länge.....

Inga kommentarer: