torsdag 27 januari 2011

var så...

...trött i går kväll så jag orkade bara inte skriva ett blogginlägg innan jag la mig. tror medicin jag äter gör mig sömnig.
i går då jag var klar i sunderbyn åkte vi till storheden för att storhandla mat på willys men innan vi hamnade där var vi in på dollarstore och hittade så fina gardiner som ska upp i mitt kök.
det blev handlat en hel del på willys ,hoppas det ska räcka nån vecka iaf. det går åt en hel del mat här hemma. pojkarna äter med god aptit.
efter det åkte vi hem jag var trött så det kändes bäst att styra mot byn. =)
när vi kom hem tog det en stund att packa in allt i kyl o skafferi sen intog jag ryggläge i soffan.
vid 17 tiden hjälptes vi åt att laga mat ,makaroner med stekt korv o bacon. enkelt o gott.
kvällen tillbringade jag hemma med oscar.roger o anton var upp till garaget.vid 21 ville oscar att vi skulle lägga oss o läsa varsin bok så det gjorde vi. jag blev så otroligt trött och orkade inte kliva upp sen nå mer denna kväll. tur att jag iaf hade hunnit hänga/vika tvätt tidigare under kvällen.=) lite nytta gjorde jag ändå =). kenovinsten blev 50 kr i går ...det tar sig snart kanske storvinsten kommer =)
vaknade o klev upp med mycke värk....=( det blir bra med massage nu på morgon =)
ha en fin dag /tingeling

Inga kommentarer: