söndag 16 januari 2011

söndagkväll

...jaha..ja då var det kväll igen och jag har varit ensam mesta delen av denna söndag.just nu pågår bingolotto på tv4+ spelade första spelet sen orkade jag inte mer. jag har kört mitt träningsprogram och sen tog jag en dusch o här sitter jag nu ,bara slappa resten av kvällen.undrar just när dem kommer hem....idag har jag vilat, tvättat kläder o hängt tvätt och till middag lagade jag kasslergratäng o ris.
oscar kom hem vid 15 från kanis och sen när roger o anton kom hem vid 18 för att käka så följde oscar med dem upp till garaget igen. fortfarande snöigt ute och jag har inte promenerat nå denna dag. det blir till att ta igen det i morgon tror jag bestämt =).
kenot gav ingen vinst ikväll. jag har en bingolott som jag får rätta sen. nu ska jag se lite tv ...hej så länge

Inga kommentarer: