måndag 24 januari 2011

måndagkväll en tv kväll

....kloackan var runt 17.30 då jag klev in genom dörren hemma i kväll ,kändes skönt att va hemma efter en lång dag i sunderbyn. eftersom jag lagat ordentligt med mat i går så behövde nån bara koka upp vatten och vispa i pulver och vips blev middagen klar. anton stod för att färdigställa dagens middag och en glad mamma fick sätta sig vid bordet o äta.
har varit såååå trött hela kvällen och det mesta jag gjort är att slöa o sett tv . på tv4 familjen annorlunda och sen spårlöst på samma kanal. hängt o vikt tvätt har jag iaf orkat göra.
oscar kom hem från en kompis och i samma veva for anton o roger iväg bla upp till garaget. oscar var trött o la sig vid 21.15 och de andra kom hem för en minut sen ungefär. slut på surret här hemma men snart går lilla mamma o bäddar ner mig med boken min. =) men först lite kaffe. i morgon väntar en lång dag i sunderbyn.....jobbigt samtidigt är det väldigt givande att få träffa dessa kloka förstående människorna på rehabmedicin.
kvällens keno gav 5 kr i vinst...hahaha......snart kommer nog en stor vinst ....tror jag ...
nu säger jag sov så gott dröm sött /kramelikram

Inga kommentarer: