fredag 7 januari 2011

08.30

då klev jag upp medan de andra sov en stund längre. lugn o ro och en skön stund fick jag mig då dem for iväg vid 10.30....=) egen tid och jag njuter=).
syrrans pojk kommer hit på en stund för att sova ,hade behövt få lite vila för värken är jobbig idag.
ja det är bara oscar o fille håller sig lugna för annars emigrerar jag. roger o anton blir borta mesta delen av kvällen kan jag tro och vad oscar o fille ska hitta på vet jag inte. om jag får ha kontroll över tv dosan i kväll så ska jag se lets dance på tv4=) ,det ser jag faktiskt fram emot. vilket tråkigt väder idag snöigt men bara -6 grader. jag har varit ut på byn för att göra lite ärrenden längre promenad än så blev det inte. kanske blir en längre promenad i kväll......kenot är inlämnat så idag har vi 5 rader nån vinst borde ju bli....tycker jag.nu ska jag vila några minuter innan läggenheten fylls med folk....ha det gott

Inga kommentarer: