torsdag 20 januari 2011

need a change

....och jag kan börja med en ny hårfärg ,men vet inte vilken...hmm.... måste se o fundera och efter det more changes ....=).
rastlös som jag var då jag var klar i sunderbyn ,hoppade jag på en buss linje 28 innan jag betalade så frågade jag var den stannade. bussen rullade iväg och tjugo minuter senare klev jag av i en stad ,hållplats brogatan ,vart hade jag hamnat?.....................
därifrån gick jag ett par hundra meter och klev in i en stor byggnad ,fylld med folk. kallt var det ute och det var skönt att få värma sig en stund.
en verkstad med en hel hög ungdomar som höll i gång med olika uppgifter många stod och surrade.helt vanliga kids helt enkelt i en alltför välkänd miljö för mig. jag var mitt ibland dem alla under en lektion på fordons teknisk utbildning ,kul att få göra ett studiebesök. =)
sen hoppade jag anton och hans kompis på bussen hem till byn.
det jag uträttat hemma i kväll är inte mycket .....jag har mest bara slappat för att ladda batterierna inför morgondagen ,då är det ju FREDAG...=)......

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej på dej vikken tid har du imorrn jag hör av mej då jag vaknat har varit en lång dag hoppas inge mer avåkning ikväll en jäkla dimma man kan bara köra 60 o rutorna isar igen smogg sov gott

annelie sa...

gomorron har en tid mellan 9-10.30 ...