söndag 16 januari 2011

I två bitar

....bingolotten rev jag i två bitar för ingen vinst då jag rättat den. det är riktigt omöjligt att prova vinna nån större vinst.......varför har jag aldrig nån tur ???......ska jag förföljas av otur i detta liv?......händer aldrig nåt positivt. nåja .....det kanske bara är att acceptera o gå vidare.....
nu vilken minut som helst kommer dem hem och lägenheten fylls av surrande ungar och gubbe.nu precis har det börjat en film på tv4 ,rush hour 3 undrar om den är nåt att se på annars byter jag kanal =) eller läser min bok ,inte han som skriven av författaren sheila O'flanagan.
det snöar lite fortfarande och det är -7.5 grader.
nu är det full fart här och förhoppningsvis inom kort blir det lugnt o tyst och jag kan slappna av......sköt om er / tingeling

Inga kommentarer: