onsdag 5 januari 2011

räknefel

...jag sitter här och tänkte jag skulle kolla kenodragningen från i går.....å gissa vilken besvikelse jag hade ju räknat fel ,det var ju bara 4 rätt på en k6....hur kan jag ha sett fel?.....f.....n vad jag är besviken på min miss. hoppas det blir en högre vinst ikväll då. det är ju både lotto o keno=) nåt skoj att se fram emot.
detta är en "tråkdag".....trots tråkigt och med värk har jag iaf gjort nytta =). hoppas kvällen blir bra. kylan håller i sig jag som trodde den skulle ge med sig ......men ack så fel jag har.
hej så länge....

5 kommentarer:

Anonym sa...

det gör inget det är bara full pott som gäller håller med tråkig dag

annelie sa...

sååå dryg dag idag....hoppas morgondagen är bättre..=)

Anonym sa...

har du aldrig hört låten det blir alltid bättre framåt natten höra alla ljuden alla skratten ha ha robin drog på pentryt nu i piteå o här sitter man tre 4or på lottot ikväll blir snart en ragg tror jag hör av mej sen ikväll

annelie sa...

jo klart jag känner till låten , men den stämmer inte alltid =)pentryt säkert hålligång där =).okej hör av dig .....

Anonym sa...

hej igen nu håller det på va sovdags kl är 1 00 nu sov gott hör av mej imorrn