tisdag 25 januari 2011

energibrist

....kvällen har jag inte orkat göra annat än bara vara hemma. kom hem vid 17.30. dagens middag blev mat från grillen ,snabbt enkelt och ibland faktiskt gott. jag har haft en stund egen tid då de andra varit borta.
det jag orkat göra är hängt/vikt tvätt o plockat lite. resten av kvällen har jag slöat ,min energi tog slut tidigt i kväll och nu behöver jag ladda batteriet för en sista dag i sunderbyn i morgon o då följer roger med i och med det så slipper jag en massa väntetid som jag tyvärr haft de andra dagarna.
vi åker strax före 09.00 för jag har tid 10 -11 sen åker vi därifrån och svänger in till storheden påväg hem för att handla på willys och har jag ork kan det bli nån fler affär oxå=). nu är alla hemma och pojkarna har precis stängt in sig på rummet för att spela tvspel....undrar just när dem tänkt lägga sig....hmm....jag måste nog visa hela handen för dem ,för då vet dem att jag menar vad jag säger. hahaha.....annars lyssnar dem inte lika bra på vad jag har att säga......
känner mig sååå trött snart är det dax att bädda ner mig med en ny bok i handen .
kvällens keno gav ingen vinst , men kanske i morgon el nästa dag =). sov gott ...kram

Inga kommentarer: